وجود شواهد فراوان مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵سال آینده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 42
نویسنده : علی

 

 

روز قدس برای نجات مسلمانان به ویژه مردم شجاع فلسطین است

وی افزود: انقلاب امام(ره) نه تنها کاخ های طلم و ستم پهلوی را فرو ریخت، بلکه در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به پیکر نحیف مظلومین جان تازه داده و به ظلم و ستم حمله ور می شد، یکی از افتخارات امام(ره) تلاش برای آزادی اولین قبله گاه مسلمانان و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی خود یعنی فلسطینیان مظلوم بود، در رمضان سال ۱۳۵۸ شمسی بود، که خورشید درخشان آسمان انقلاب اسلامی ایران، یعنی حضرت امام(ره) در پیامی سرنوشت ساز آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس اعلام کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند، پس از این پیام، هرساله در آخرین جمعه ماه رمضان شاهد راهپیمایی گسترده مسلمانان در سراسر جهان علیه اسراییل هستیم، که خواستار رهایی بیت المقدس می شوند.

 رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: شرکت زنان و مردان روزه دار در این راهپیمایی عظیم، حمایت از انتفاضه، آرمان مردم فلسطین و تجدید بیعت با فرمان تاریخی حضرت امام(ره) است، روز قدس را حضرت امام(ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاردند، تا جهانیان از ظلم و ستم بر مسلمانان عالم غافل نباشند و همیشه علیه این ظلم و ستم قیام کنند، فریاد امام برای بیدار کردن مسلمانان علیه ظلم و ستم بر فلسطینیان است، امروز روز قدس شهرتی جهانی دارد و تا اعماق دل و جان مسلمانان نفوذ کرده است.

پوردستان با بازخوانی بخشی از پیام امام خمینی(ره) در مورد روز قدس، گفت: وجود نازنین مقام عظمای ولاست و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای عزیز، درباره روز قدس تاکید فراوان دارند و فرمودند، تا نجات ملت مسلمان و مخصوصا مردم شجاع فلسطین دست از قیام و مبارزه علیه صهیونیست ها نکشیم.

استکبار تمام تلاش خود را برای به تاخیر انداختن نابودی اسراییل می کند

وی گفت: داستان مظلومیت فلسطین از وقایع جنگ جهانی اول شروع شد، اما باید بدانیم، که امروز ملت فلسطین تنها نیست، امروز حرکت مقدس دفاع از فلسطین چهره عملیاتی به خود گرفته است و تا محو کامل رژیم صهیونیستی و استقرار کامل مسلمانان در سرزمین آباء و اجدادی خود ادامه دارد.

 رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که امروز شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیست ها آغاز شده است، گفت: استکبار جهانی با همه امکانات و توطئه های شیطانی برای حمایت از این رژیم آغاز شده و متاسفانه کشورهای منطقه نیز در این راه به استکبار جهانی کمک می کنند، سیاست های شیطانی امریکا با پول کشورهای مرتجع منطقه به داد اسراییل می رسد، اما متاسفانه این کشورها غافل هستند.

وی با برشمردن کمک هایی که با پول کشورهای مرتجع منطقه و حمایت های آمریکا در جهت به تاخیر انداختن لحظه نابودی رژیم صهیونیستی در حال انجام است، گفت: استکبار تمام تلاش خود را می‌کند و کشورهای مرتجع منطقه هم به کمک آن‌ها آمده‌اند که نخستین اقدام برای کمک به این رژیم ایجاد گروهک‌های تروریستی و تکفیری برای ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل بود که تیر آن‌ها به سنگ خورد.

مهاجرت معکوس در اسراییل نوید نابودی این رژیم را می دهد

پوردستان اظهار داشت: دومین اقدام آشکارسازی ارتباط کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی و کمک های مادی به آن بود و اخیراً نیز اقدام به انتقال سفارت به بیت‌المقدس کرده‌اند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده نابود می شود، این کلام ایشان بر طبق مستنداتی است، که اولین سند آن شکل گیری مهاجرت معکوس در اسرائیل است.

پوردستان گفت: رشد منفی رژیم صهیونیستی و زاد و ولد به شدت کاهش یافته است و شکست در مبانی ایدئولوژیک آن رنگ باخته است و دیگری فقدان رهبری آگاه، گسترش فساد و غیره است که نشان می‌دهد که قبل از ۲۵ سال این رژیم نابود می‌شود.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: